V današnji dobi digitalnega marketinga sta Facebook in Instagram med najmočnejšimi platformami za spletno oglaševanje. Z več kot 2,8 milijarde aktivnih uporabnikov mesečno na Facebooku in več kot 1 milijardo na Instagramu, oglaševanje na teh platformah zagotavlja neprekosljiv doseg in sposobnost ciljanja na specifične demografske skupine.
Se res izplača??
Zakaj oglaševati na Facebook-u in Instagram-u?
V današnji dobi digitalnega marketinga sta Facebook in Instagram med najmočnejšimi platformami za spletno oglaševanje. Z več kot 2,8 milijarde aktivnih uporabnikov mesečno na Facebooku in več kot 1 milijardo na Instagramu, oglaševanje na teh platformah zagotavlja neprekosljiv doseg in sposobnost ciljanja na specifične demografske skupine.
Plačani oglasi na teh omrežjih omogočajo hitre rezultate zaradi njihovega naprednega algoritma in obsežnih možnosti segmentacije, ki podjetjem pomagajo doseči prave osebe ob pravem času. Za vsako podjetje, ki želi izboljšati svojo spletno prisotnost, povečati prodajo ali graditi prepoznavnost blagovne znamke, je oglaševanje na Facebooku in Instagramu nujno orodje za uspeh.
Kako se oglaševanja lotimo pri Digitool?
1. faza: Strategija in kalkulacija profitabilnosti
Preden zaženemo kakršno koli oglaševalsko kampanjo, je ključnega pomena, da določimo jasne kazalnike uspešnosti (KPI) in ocenimo potrebne vrednosti za dosego profitabilnosti.
Ta prvi korak preprečuje "streljanje v temo" z našimi kampanjami, saj zagotavlja, da so vsi nadaljnji koraki usmerjeni k doseganju merljivih in smiselnih ciljev.
Skozi temeljito strategijo in kalkulacijo določimo minimalni ROAS (povračilo investicije v oglase), CPL (strošek na interesenta) ali druge KPI, ki so nujni za uspešno izvajanje kampanj, kar nam omogoča racionalno in učinkovito upravljanje proračuna ter zagotovi, da na Facebook-u in Instagram-u vzpostavimo profitabilni prodajni kanal.
2. faza: Dizajn in ciljne skupine
Pri oblikovanju oglasov za Facebook in Instagram damo poseben poudarek na vizualno privlačnost in jasno sporočilo, ki bo nagovorilo določene ciljne skupine.
Naša sposobnost določanja kompleksnih parametrov ciljanja je ključna za uspeh kampanj. Z naprednimi možnostmi ciljanja lahko vaše oglase natančno usmerimo k uporabnikom, ki so najbolj verjetno zainteresirani za vaše izdelke ali storitve. Med te možnosti spadajo ciljanje na podlagi frekvence obiskov spletne strani, remarketing glede na preživet čas na strani, ciljanje po fazah prodajnega lijaka, določanje ciljnih skupin glede na število sekund ogleda naših prejšnjih oglasov in še mnoge druge opcije.
Naš temeljit pristop k dizajnu in definiranju (in optimiziranju) ciljnih skupin vam garantira, da so vaši oglasi učinkoviti in profitabilni, kar vam daje veliko prednost pred vašo konkurenco, ko izberete našo agencijo.
3. faza: Optimizacija in analiza
Optimizacija in analiza sta srce našega procesa upravljanja oglaševalskih kampanj. Na dnevni ravni pregledujemo in analiziramo rezultate, kar nam omogoča, da prilagodimo vsak, še tako majhen element vaših kampanij.
Naš cilj je maksimalno izboljšati učinkovitost ter doseči (in preseči!) zastavljene cilje. Ta nenehen proces izboljšav zagotavlja, da vaše kampanje ostanejo konkurenčne in učinkovite, ne glede na tržne spremembe.
4. faza: Poročanje in svetovanje
Vsak teden pripravimo kratke povzetke aktivnih oglasov in kampanj, enkrat mesečno pa izvedemo poglobljeno analizo in pripravimo obsežna poročila. Ta nam omogočajo, da skupaj z vami načrtujemo naslednje korake in kampanje.
Na podlagi teh poročil lahko spremljate uspešnost in ROI (povračilo investicije), kar vam definitivno daje dodatno zaupanje v naše storitve in nasvete.
Tako se proces oglaševanja na Facebooku in Instagramu nenehno vrti, pri čemer je vsaka ponovitev cikla zasnovana tako, da povečuje dobičkonosnost vaših oglaševalskih prizadevanj.
Prednosti Facebook in Instagram oglaševanja:
- Povečanje dobičkonosnosti - visoka donosnost z natančnim ciljanjem in optimizacijo.
- Pridobivanje novih strank - doseganje novih strank s personaliziranimi oglasi.
- Širitev prepoznavnosti blagovne znamke - povečanje prepoznavnosti s širokim dosegom.
- Merljivi rezultati - podrobna analiza uspešnosti za optimizacijo prihodnjih kampanj.
Cenik
Paketi oglaševanja na Facebook in Instagram
Paket "Začetnik"
Za vse, ki nimate velikega proračuna in želite razširiti svojo prepoznavnost in pridobiti nove kupce.
Paket vključuje
-
Število aktivnih kampanj - 1
-
Raziskava ciljnih skupin in analiza konkurence
-
Priprava oglaševalske strategije
-
Priprava video in slikovnih oglasov
-
Vzpostavitev sledenja prometa in konverzij
-
Vodenje in sprotno optimiziranje kampanije
-
Mesečno poročilo uspešnosti oglaševanja
-
Dostop do nadzorne plošče
-
Pokrivanje celotnega prodajnega lijaka
-
Kataloška prodaja - integracija s spletno stranjo/trgovino
-
A/B testiranje
-
Svetovanje in postavitev strategije za nadaljno rast
Paket "Rast"
Za vse, ki želite pokrivati širši spekter publike in prodajnega lijaka za večjo profitabilnost.
Paket vključuje
-
Število aktivnih kampanj - do 3
-
Raziskava ciljnih skupin in analiza konkurence
-
Priprava oglaševalske strategije
-
Priprava video in slikovnih oglasov
-
Vzpostavitev sledenja prometa in konverzij
-
Vodenje in sprotno optimiziranje kampanije
-
Mesečno poročilo uspešnosti oglaševanja
-
Dostop do nadzorne plošče
-
Pokrivanje celotnega prodajnega lijaka
-
Osnovna kataloška prodaja - integracija s spletno stranjo/trgovino
-
Osnovno A/B testiranje
-
Svetovanje in postavitev strategije za nadaljno rast
Paket "Pro"
Kompleksne kampanje, A/B testiranje, produktni katalogi in popolnoma personalizirani oglasi.
Paket vključuje
-
Število aktivnih kampanj - 3 in več
-
Napredna raziskava ciljnih skupin in analiza konkurence
-
Priprava oglaševalske strategije
-
Priprava video in slikovnih oglasov
-
Vzpostavitev sledenja prometa in konverzij
-
Vodenje in sprotno optimiziranje kampanije
-
Mesečno poročilo uspešnosti oglaševanja
-
Dostop do nadzorne plošče
-
Pokrivanje celotnega prodajnega lijaka
-
Napredna kataloška prodaja - integracija s spletno stranjo/trgovino
-
Napredno A/B testiranje
-
Svetovanje in postavitev strategije za nadaljno rast